Saturnus i konjunktion till Neptunus, i tredje huset

Har alltid känt att jag behöver isolering för att jag ska komma hem. Har typ en speciell sorts omvänd ADHD -koncentrerar mig på min "dröm" hela tiden, och vet vad det handlar om eftersom det är verkligheten. Jag är en väldigt "fastbojjad" människa, och kan "längta" till de fullkomliga mentala strukturerna, för att få "mysa" med tanken om sig själv. Det är nog ett slags transcendens-behov som gör att jag "luras" att gå in i lidande genom att tänka mig in i de konkreta former av begrepp som utgör en grund för att dra till sig dess verkliga former. Jag är typ "autistisk" och "övermedveten"/alienerat klarvaken, på samma gång, vilket ger mig en slags stor sorg över hela människan, som är mycket svår att uttrycka -eftersom den ser igenom och är bortstött.


Ska prova att isolera mig med typ rep/handklovar, ögonbindel/nedsläckt lokal, och hörlurar med instrumental lugn musik samtidigt som jag tar LSD i hög dos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0