Utmanar min rädsla och styrka; diplomati och lugn

SCORPIO 12
A BRILLIANT ASSEMBLY OF OFFICIALS AT AN OFFICIAL EMBASSY BALL

You may find this to be a time of pleasant, almost party-like atmosphere. Enjoying social situations can be rewarding on many levels. However, the conditions may be caged in protocols and rules of behavior. Look at yourself and observe whether you are being your natural self or putting on a show for others.


Political game-playing. Manners and protocol. Who knows who and what it's worth. Being able to speak everyone's language. Issues of being invited.


The Caution: Becoming affected by the habit of role-playing. Not being taught to behave in "polite society".



Tänkte på detta med att jag nu väljer att bo på psyket tills jag får ett eget boende inom kort; för att lyckas bryta upp mitt mentala tvång till familjen, och de oerhörda problem med att ha detta att ständigt stå i relation till -vilket ger brist på PERSPEKTIV; som behövs för att skapa nya kreativa livsvillkor. Jag försvagar mig oerhört och jag känner av det rent destrukitva i mig att göra det som jag instinktivt vet drar ner mig.

Jag behöver utmana rädslan för det verkliga hotet att bli nedmedicinerad -vilket är katastrofen (självklart syftar det på att jag ska ÖVERTYGA läkarvården om att jag är frisk, och hålla ett diplomatiskt lugn); även om MILJÖN inte är värre än de OMEDVETNA destruktiva relationer jag har till mina familjemedlemmar hemma. Jag har i min depression de senaste åren bara väntat på en lagom stor nådestöt för att jag intutivt känner till att jag absolut inte får dras ner i samma snäva HELVETE igen; när jag fått ett nytt löfte från livet. Jag måste fullt känna säkerhet i avskärandet från den gamla jorden till den nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0